דרקון ארד בוגר
דרקון עצום, סדר טוב
דירוג שריון 19 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 212 (17ק12 + 102)
מהירות 12 מ׳, תעופה 24 מ׳, שחייה 12 מ׳
כוח | זרז | חוסן | תבנ | חכמ | כרז |
25 (7+) | 10 (0+) | 23 (6+) | 16 (3+) | 15 (3+) | 19 (4+) |
זריקות הצלה זרז 5+, חוסן 11+, חכמ 7+, כרז 9+
מיומנויות הבחנה 12+, התגנבות 5+, תובנה 7+
חסינות לנזק ברק
חושים אל-ראייה 18 מ׳, ראיית חושך 36 מ׳, הבחנה קבועה 22
שפות דרקונית, מדוברת
אתגר 15 (13,000 נק״נ)
אמפיבי. הדרקון יכול לנשום אוויר ומים.
עמידות אגדית (3 / יום). אם הדרקון נכשל בזריקת הצלה, הוא יכול במקום זאת לבחור להצליח בה.
פעולות
התקפות מרובות. הדרקון יכול להשתמש בנוכחות מבהילה. לאחר מכן הוא מבצע שלוש התקפות: אחת עם נשיכה ושתיים עם טופרים.
נשיכה. התקפת נשק קפא״פ: 12+ לפגיעה, הישג 3 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 18 (2ק10 + 7) נזק דוקר.
טופר. התקפת נשק קפא״פ: 12+ לפגיעה, הישג 3 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 14 (2ק6 + 7) נזק חותך.
זנב. התקפת נשק קפא״פ: 12+ לפגיעה, הישג ½4 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 16 (2ק8 + 7) נזק מוחץ.
נוכחות מבהילה. כל יצור לבחירת הדרקון, הנמצא בטווח 36 מ׳ ממנו ומודע לנוכחותו חייב להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 17 או להפוך מבוהל למשך 1 דקה.
יצור יכול לחזור על זריקת ההצלה בסוף תורו, ואם ההצלה מצליחה ההשפעה מסתיימת. אם יצור מצליח בהצלה או שההשפעה מסתיימת עבורו, היצור הופך חסין מפני הנוכחות המבהילה של הדרקון למשך 24 השעות הבאות.
נשק נשיפה (טעינה 5-6). הדרקון משתמש באחת התקפות הנשיפה הבאות:
נשיפת ברק. הדרקון נושף ברקים בקו באורך 27 מ׳ וברוחב ½1 מ׳. כל יצור בקו חייב לבצע זריקת הצלה לזריזות בד״ק 19, וסופג 66 (12ק10) נזק ברק אם נכשל, או חצי נזק אם הצליח.
נשיפה דוחקת. הדרקון נושף אנרגיית דחיקה בחרוט באורך 9 מ׳. כל יצור באזור זה חייב להצליח בזריקת הצלה לכוח בד״ק 19. יצור שנכשל בהצלה נדחף 18 מ׳ הרחק מהדרקון.
שינוי צורה. הדרקון משנה צורה באופן קסום לצורת דמוי אדם או חייה עם דירוג אתגר שאינו עולה על שלו, או חזרה לצורתו האמיתית. הוא חוזר לצורתו האמיתית אם הוא מת. כל הציוד שהוא לובש או נושא נספג או נישא על ידי הצורה החדשה (לבחירת הדרקון).
בצורתו חדשה, הדרקון שומר על הנטייה, נקודות הפגיעה, קוביות הפגיעה, יכולת הדיבור, שליטות, העמידות האגדית, פעולות המאורה, וערכי התבונה, חוכמה וכריזמה שלו, כמו גם פעולה זו. שאר נתוני המשחק והיכולות שלו מוחלפים על ידי אלה של הצורה החדשה, למעט מאפייני המקצוע והפעולות האגדיות של צורה זו.
פעולות אגדיות
הדרקון יכול לבצע 3 פעולות אגדיות, לבחירתו מתוך האפשרויות הבאות. הדרקון יכול להשתמש רק בפעולה אגדית אחת בכל פעם ורק בסוף תורו של יצור אחר. הדרקון משיב פעולות אגדיות שניצל בתחילת התור שלו.
זיהוי. הדרקון מבצע בדיקת חוכמה (הבחנה).
התקפת זנב. הדרקון מבצע התקפת זנב.
התקפת כנף (עולה 2 פעולות). הדרקון מנופף בכנפיו. כל יצור בטווח 3 מ׳ מהדרקון חייב להצליח בזריקת הצלה לזריזות בד״ק 20 או לספוג 14 (2ק6 + 7) נזק מוחץ ולפול שרוע. לאחר מכן הדרקון יכול לעוף עד חצי ממהירות התעופה שלו.