מפיט מגמה
יסודן קטן, ניטראלי רוע
דירוג שריון 11
נקודות פגיעה 22 (5ק6 + 5)
מהירות 9 מ׳, תעופה 9 מ׳
כוח | זרז | חוסן | תבנ | חכמ | כרז |
8 (1-) | 12 (1+) | 12 (1+) | 7 (2-) | 10 (0+) | 10 (0+) |
מיומנויות התגנבות 3+
רגישות לנזק קור
חסינות לנזק אש, רעל
חסינות למצבים מורעל
חושים ראיית חושך 18 מ׳, הבחנה קבועה 10
שפות להט, צור
אתגר ½ (100 נק״נ)
פרץ מוות. כאשר המפיט מת, הוא מתפוצץ בפרץ לבה. כל יצור בטווח ½1 מ׳ ממנו חייב לבצע זריקת הצלה לזריזות בד״ק 11, ולספוג 7 (2ק6) נזק אש אם נכשל בהצלה, או חצי נזק אם הצליח.
מראה שקרי. כאשר המפיט לא זז, לא ניתן להבחין בינו לבין תלולית מגמה.
יכולת הטלת לחשים טבעית (1 / יום). המפיט יכול להטיל את הלחש חימום מתכת (ד״ק להצלה 10) באופן טבעי, ללא צורך ברכיבים חומריים. יכולת הטלת הלחשים שלו היא כריזמה.
פעולות
טופרים. התקפת נשק קפא״פ: 3+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, יצור אחד. פגיעה: 3 (1ק4 + 1) נזק חותך ועוד 2 (1ק4) נזק אש.
נשיפת אש (טעינה 6). המפיט נושף חרוט אש באורך ½4 מ׳. כל יצור באזור האש חייב לבצע זריקת הצלה לזריזות בד״ק 11, ואם הוא נכשל הוא סופג 7 (2ק6) נזק אש, או חצי נזק אם הצליח.