מטה הרב-מג

מטה, אגדי (דורש התכווננות על ידי אשף, כושף או מכשף)

אפשר להשתמש במטה זה בתור מטה לחימה קסום המעניק תוסף 2+ לגלגולי התקפה ונזק הנעשים באמצעותו. כאשר אתה מחזיק בו, אתה נהנה מתוסף 2+ לגלגולי התקפות לחש.

למטה יש 50 מטענים המשמשים למאפיינים הבאים. המטה משיב 4ק6 + 2 מטענים שנוצלו כל יום בזריחה. אם אתה מנצל את המטען האחרון, גלגל ק20. בתוצאה של 20, המטה משיב 1ק12 +1 מטענים.

ספיגת לחשים. כאשר אתה מחזיק את המטה, אתה נהנה מיתרון בזריקות הצלה נגד לחשים. בנוסף, אתה יכול להשתמש בפעולת תגובה כאשר יצור אחר מטיל לחש שאתה מטרתו היחידה. אם אתה עושה זאת, המטה סופג את קסם הלחש, מבטל את השפעתו ומקבל מספר מטענים השווה לדרג הלחש שנספג. עם זאת, אם ספיגה זו מביאה את המספר הכולל של המטענים במטה מעבר ל-50, המטה מתפוצץ כאילו הפעלת את מאפיין מכת תגמול שלו (ראה להלן).

לחשים. כאשר אתה מחזיק במטה, אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לנצל חלק מהמטענים שלו כדי להטיל את אחד הלחשים הבאים ממנו, עם ד״ק להצלה מלחשים ויכולת הטלת הלחשים שלך: זימון יסודן (7 מטענים), הפגת קסם (3 מטענים), כדור אש (בדרג 7, 7 מטענים), כדור להבות (2 מטענים), סופת קרח (4 מטענים), היעלמות מעין (2 מטענים), נקישה (2 מטענים), חזיז ברק (דרג 7, 7 מטענים), מעבר קיר (5 מטענים), מעבר מישור (7 מטענים), טלקינזיס (5 מטענים), קיר אש (4 מטענים) או קורים (2 מטענים).

אתה יכול גם להשתמש בפעולה כדי להטיל את אחד הלחשים הבאים מהמטה מבלי להשתמש במטען: מנעול מאגי, גילוי קסם, הגדלה/הקטנה, אור, יד מאגית או הגנה מרוע וטוב.

מכת תגמול. אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לשבור את המטה על הברך שלך או כנגד משטח מוצק, ובכך לבצע מכת תגמול. המטה נהרס ומשחרר את הקסם שנותר בו בהתפוצצות הממלאת כדור ברדיוס 9 מ׳ סביבו. יש לך סיכוי של 50% לעבור מיידית למישור קיום אקראי, ולהימנע מהפיצוץ. אם אתה לא מצליח להימנע מההשפעה, אתה סופג נזק כוח קסום בכמות השווה ל-16 × מספר המטענים שנותרו במטה. כל יצור אחר באזור חייב לבצע זריקת הצלה לזריזות בד״ק 17. יצור שנכשל בהצלה סופג כמות נזק התלויה במרחקו מנקודת המוצא, כמתואר בטבלה הבאה. יצור שהצליח בהצלה, סופג חצי נזק.

מרחק מנקודת המוצא נזק
3 מ׳ או פחות 8 × מספר המטענים שנותרו במטה
מעל ל-3 מ׳ ועד 6 מ׳ 6 × מספר המטענים שנותרו במטה
מעל ל-6 מ׳ ועד 9 מ׳ 4 × מספר המטענים שנותרו במטה