חד-קרן
יצור מרום גדול, סדר טוב
דירוג שריון 12
נקודות פגיעה 67 (9ק10 + 18)
מהירות 15 מ׳
כוח | זרז | חוסן | תבנ | חכמ | כרז |
18 (4+) | 14 (2+) | 15 (2+) | 11 (0+) | 17 (3+) | 16 (3+) |
חסינות לנזק רעל
חסינות למצבים מוקסם, מורעל, משותק
חושים ראיית חושך 18 מ׳, הבחנה קבועה 13
שפות אלפית, חורש, מרום, טלפתיה 18 מ׳.
אתגר 5 (1,800 נק״נ)
הסתערות. אם חד-הקרן נע לפחות 6 מ׳ בקו ישר לכיוון המטרה ואז תוקף עם התקפת קרן באותו סיבוב, המטרה סופגת 9 (2ק8) נזק דוקר נוסף. אם המטרה היא יצור, הוא חייב להצליח בזריקת הצלה לכוח בד״ק 15 או ליפול שרוע.
יכולת הטלת לחשים טבעית. יכולת הטלת הלחשים של חד-הקרן היא כריזמה (ד״ק הצלה מלחש 14). חד-הקרן יכול להטיל את הלחשים הבאים, ללא צורך ברכיבים:
לפי רצון: גילוי רשע או טוב, יצירות הדרואיד, מעבר ללא עקבות
1 / יום כל אחד: הרגעת רגשות, הפגת רוע או טוב, סיבוך
עמידות לקסם. חד-הקרן נהנה מיתרון בזריקות הצלה נגד לחשים והשפעות קסומות אחרות.
נשק קסום. התקפות הנשק של חד-הקרן נחשבות קסומות.
פעולות
התקפות מרובות. חד-הקרן מבצע שתי התקפות: התקפת פרסות אחת והתקפת קרן אחת.
פרסות. התקפת נשק קפא״פ: 7+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 11 (2ק6 + 4) נזק מוחץ.
קרן. התקפת נשק קפא״פ: 7+ לפגיעה, הישג ½1מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 8 (1ק8 + 4) נזק דוקר.
מגע מרפא (3 / יום). חד-הקרן נוגע ביצור אחר עם הקרן. המטרה משיבה באופן קסום 11 (2ק8 + 2) נקודות פגיעה. בנוסף, המגע מסיר כל מחלה ומנטרל כל רעל שמשפיעים על המטרה.
שיגור (1 / יום). חד-הקרן משגר באופן קסום את עצמו ועד שלושה יצורים שלא מתנגדים לכך ושהוא יכול לראות בטווח ½1 ממנו, יחד עם כל ציוד שהם לובשים או נושאים, אל מיקום שחד-הקרן מכיר, במרחק של עד ½1 ק״מ.
פעולות אגדיות
חד-הקרן יכול לבצע 3 פעולות אגדיות, לבחירתו מתוך האפשרויות הבאות. ניתן להשתמש רק בפעולה אגדית אחת בכל פעם ורק בסוף תורו של יצור אחר. חד-הקרן משיב פעולות אגדיות שניצל בתחילת התור שלו.
פרסות. חד-הקרן מבצע התקפת פרסות אחת.
מגן מנצנץ (עולה 2 פעולות). חד-הקרן יוצר שדה מנצנץ קסום סביב עצמו או יצור אחר שהוא יכול לראות בטווח 18 מ׳ ממנו. המטרה נהנית מתוסף +2 לדרג״ש עד סוף הסיבוב הבא של חד-הקרן.
ריפוי עצמי (עולה 3 פעולות). חד-הקרן משיב 11 (2ק8 + 2) נקודות פגיעה.