לוחם

מאפייני מקצוע

בתור לוחם, יש לך את מאפייני המקצוע הבאים. 

נקודות פגיעה

קוביות פגיעה: 1ק10 לכל דרגת לוחם
נקודות פגיעה בדרגה 1: 10 + תוסף החוסן שלך
נקודות פגיעות בדרגות גבוהות יותר: 1ק10 (או 6) + מתאם החוסן שלך לכל דרגת לוחם מעבר לראשונה 

שליטה

שריון: כל שריון, מגינים
נשק: נשק פשוט, נשק קרבי
כלים: אין
זריקות הצלה: חוסן ,כוח
מיומנויות: בחר שתיים מבין איום, אקרובטיקה, אתלטיקה, הבחנה, היסטוריה, השרדות, טיפול בחיות, תובנה 

ציוד

אתה מתחיל עם הציוד הבא, בנוסף לציוד מהרקע שלך: 

  • (א) שריון שרשראות או (ב) שריון עור, קשת ארוכה ו-20 חצים 
  • (א) נשק קרבי ומגן או (ב) שני כלי נשק קרביים 
  • (א) רובה קשת קל ו-20 קליעים או (ב) שני גרזני יד 
  • (א) חבילת מבוכים או (ב) חבילת הרפתקן

הלוחם 

דרגה תוסף שליטה מאפיינים
1 2+ סגנון לחימה,התאוששות
2 2+ פרץ פעולה (שימוש אחד)
3 2+ מודל קרבי
4 2+ שיפור ערך תכונה
5 3+ התקפה נוספת
6 3+ שיפור ערך תכונה
7 3+ מאפיין מודל קרבי
8 3+ שיפור ערך תכונה
9 4+ עשוי ללא חת (שימוש אחד)
10 4+ מאפיין מודל קרבי
11 4+ התקפה נוספת (2)
12 4+ שיפור ערך תכונה
13 5+ עשוי ללא חת (שני שימושים) 
14 5+ שיפור ערך תכונה
15 5+ מאפיין מודל קרבי
16 5+ שיפור ערך תכונה
17 6+ פרץ פעולה (שני שימושים), עשוי ללא חת (שלושה שימושים)
18 6+ מאפיין מודל קרבי
19 6+ שיפור ערך תכונה
20 6+ התקפה נוספת (3)

סגנון לחימה

אתה מאמץ סגנון לחימה מסוים בתור המומחיות שלך. בחר אחת מהאפשרויות הבאות. אתה לא יכול לבחור סגנון לחימה יותר מפעם אחת, גם אם בשלב מאוחר אתה יכול לבחור סגנון נוסף. 

הגנה

כאשר יצור שאתה יכול לראות תוקף מטרה בטווח ½1 מ׳ ממך שאינה אתה, אתה יכול להשתמש בפעולת תגובה כדי לכפות חסרון על גלגול ההתקפה. עליך לאחוז מגן. 

לחימה בנשק אדיר

כאשר אתה מגלגל 1 או 2 בגלגול התקפה עם נשק קפא״פ שאתה אוחז בשתי ידיים, אתה יכול לגלגל את הקוביה מחדש וחייב להשתמש בגלגול החדש, גם אם הוא 1 או 2. הנשק חייב להיות בעל המאפיין דו-ידני או רב שימושי כדי שיוכל לשמש אותך בסגנון זה. 

לחימה בשני נשקים

כאשר אתה נלחם בשני נשקים, אתה יכול להוסיף את מתאם התכונה שלך לנזק של ההתקפה השנייה. 

מגננה

כל עוד אתה לובש שריון, אתה מקבל תוסף 1+ לדרג״ש. 

סיף

כאשר אתה אוחז נשק קפא״פ ביד אחת ולא אוחז נשק אחר, אתה מקבל תוסף 2+ לגלגולי נזק עם נשק זה. 

קשתות

אתה מקבל תוסף 2+ לגלגולי התקפה עם נשק טווח. 

התאוששות

יש לך מאגר סיבולת פנימי שאתה יכול להשתמש בו כדי להגן על עצמך מנזק. בתורך, אתה יכול להשתמש בפעולה נוספת כדי להשיב נקודות פגיעות בכמות השווה ל-1ק10 + דרגת הלוחם שלך. לאחר שאתה משתמש במאפיין זה, עליך לסיים מנוחה קצרה או ארוכה כדי להשתמש בו שוב. 

פרץ פעולה

החל מדרגה 2, אתה יכול לדחוף את עצמך לרגע מעבר לגבולות הרגילים שלך. בתורך, אתה יכול לבצע פעולה אחת בנוסף לפעולה הרגילה ולפעולה הנוספת שלך. 

ברגע שאתה משתמש במאפיין זה, עליך לסיים מנוחה קצרה או ארוכה לפני שתוכל להשתמש בו שוב. החל בדרגה 17, אתה יכול להשתמש במאפיין זה פעמיים לפני מנוחה, אבל רק פעם אחת באותו תור. 

מודל קרבי

בדרגה 3, אתה בוחר מודל קרבי שאתה שואף לחקות בסגנונות ובטכניקות הלחימה שלך, כגון אלוף. המודל שתבחר מעניק לך מאפיינים בדרגה 3 ומאפיינים נוספים בדרגות 7, 10, 15 ו-18.

שיפור ערך תכונה

כאשר אתה מגיע לדרגה 4, ושוב בדרגות 8, 12, 16 ו-19 אתה יכול להעלות ערך תכונה אחת לבחירתך ב-2, או ערכי שתי תכונות לבחירתך ב-1. כרגיל, אתה לא יכול להעלות ערך תכונה מעבר ל-20 על ידי שימוש במאפיין זה.

התקפה נוספת

החל בדרגה 5, אתה יכול לתקוף פעמיים, במקום פעם אחת, בכל פעם שאתה מבצע פעולת התקפה בתורך.

מספר ההתקפות גדל לשלוש כאשר אתה מגיע לדרגה 11 במקצוע זה ולארבע כאשר אתה מגיע לדרגה 20 במקצוע זה.

עשוי ללא חת

החל בדרגה 9, אתה יכול לגלגל מחדש זריקת הצלה שנכשלת בה. אם אתה עושה זאת, עליך להשתמש בתוצאת הגלגול החדש, ואתה לא יכול להשתמש במאפיין זה שוב עד שאתה מסיים מנוחה ארוכה.

אתה יכול להשתמש במאפיין זה פעמיים בין מנוחות ארוכות החל בדרגה 13 ושלוש פעמים בין מנוחות ארוכות החל בדרגה 17.

מודלים קרביים

לוחמים שונים בוחרים גישות שונות בפיתוח תעוזת הלחימה שלהם. המודל הקרבי שבחרת לחקות משקף את הגישה שלך.

אלוף

המודל הקרבי ״אלוף״ מתמקד בפיתוח כוח פיזי גולמי המושחז לכדי שלמות קטלנית. אלה שבוחרים מודל קרבי זה משלבים אימונים קפדניים עם מצוינות פיזית כדי להנחית מכות הרסניות. 

חומרה משופרת

כאשר אתה בוחר מודל קרבי זה בדרגה 3, התקפות הנשק שלך פוגעות בחומרה בגלגול של 19 או 20. 

אתלט מצטיין

החל בדרגה 7, אתה יכול להוסיף חצי מתוסף השליטה שלך (מעוגל כלפי מעלה) לכל בדיקת כוח, זריזות, או חוסן שאתה מבצע ואינה כוללת כבר את תוסף השליטה שלך. 

בנוסף, כאשר אתה מבצע קפיצה למרחק מריצה, המרחק שאתה יכול לכסות גדל ב-30 ס״מ עבור כל נקודה במתאם תכונת הכוח שלך. 

סגנון לחימה נוסף

בדרגה 10, אתה יכול לבחור באפשרות נוספת מתוך המאפיין ״סגנון לחימה״. 

חומרה עילאית

החל בדרגה 15, התקפות הנשק שלך פוגעות בחומרה בכל גלגול של 20-18. 

שורד

בדרגה 18, אתה מגיע לפסגת העמידות בקרב. בתחילת כל תור שלך, אתה משיב נקודות פגיעות בכמות השווה  ל-5 + מתאם החוסן שלך, אם נותרו לך מחצית נקודות הפגיעה שלך או פחות. אתה לא משיב נקודות פגיעה אם יש לך 0 נקודות פגיעה.