לחימה רכובה
אביר המסתער לתוך קרב רכוב על סוס מלחמה, אשף המטיל לחשים בעודו רכוב על גריפון או כהן הטס בשמים על גבי פגסוס, נהנים כולם מיתרונות המהירות והניידות שמעניק רמך.
יצור שאינו מתנגד לכך, גדול ממך לפחות בקטגוריית גודל אחת ויש לו מבנה גוף המתאים לכך יכול לשמש כרמך, בכפוף לכללים הבאים.
עליה וירידה מרמך
פעם אחת במסגרת התנועה שלך, אתה יכול לטפס על יצור הנמצא במרחק ½1 מ׳ ממך או לרדת ממנו. פעולה זו עולה לך כמות תנועה השווה לחצי מהמהירות שלך. לדוגמה, אם המהירות שלך היא 9 מ׳, אתה צריך לנצל ½4 מ׳ של תנועה כדי לעלות על סוס. לכן, אתה לא יכול לעלות על הסוס אם לא נשארו לך ½4 מ׳ של תנועה או אם המהירות שלך היא 0.
אם השפעה כל שהיא מזיזה את הרמך שלך נגד רצונו בזמן שאתה רוכב עליו, אתה חייב להצליח בזריקת הצלה לזריזות בד״ק 10 או ליפול ממנו ולנחות שרוע במרחק ½1 מ׳ ממנו. אם אתה הופך שרוע בעת רכיבה, אתה חייב לבצע את אותה זריקת הצלה.
אם הרמך שלך מופל לאדמה, אתה יכול להשתמש בתגובה שלך כדי לרדת ממנו בזמן שהוא נופל ולנחות על הרגליים. אחרת, אתה יורד ממנו ונופל שרוע במרחק ½1 מ׳ ממנו.
שליטה ברמך
בזמן שאתה רכוב, יש לך שתי אפשרויות. אתה יכול לשלוט ברמך או לאפשר לו לפעול באופן עצמאי. יצורים תבוניים, כגון דרקונים, פועלים תמיד באופן עצמאי.
אתה יכול לשלוט ברמך רק אם הוא מאומן לשליטה על ידי רוכב. סוסים מבויתים, חמורים ויצורים דומים בדרך כלל עברו הכשרה כזו. היוזמה של רמך נשלט משתווה ליוזמה שלך כאשר אתה עולה עליו. הוא נע לאן שאתה מכוון אותו, ויש לו רק שלוש אפשרויות פעולה: מאוץ, נסיגה וחמיקה. רמך נשלט יכול לנוע ולפעול כבר בתור שאתה עולה עליו.
רמך עצמאי שומר על מקומו בסדר היוזמה. נשיאת רוכב לא מגבילה את הפעולות שהרמך יכול לבצע, והוא נע ופועל כרצונו. הוא עשוי לברוח מהקרב, לרוץ
לתקוף ולטרוף אויב פצוע קשה, או לפעול אחרת בניגוד לרצונך.
בכל מקרה, אם רמך מעורר התקפה מזדמנת בזמן שאתה עליו, התוקף יכול לתקוף אותך או את הרמך.