מחסה
קירות, עצים, יצורים ומכשולים אחרים יכולים לספק מחסה במהלך קרב, דבר המקשה על פגיעה במטרה. מטרה יכולה ליהנות ממחסה רק כאשר ההתקפה או השפעה אחרת מגיעה מצדו השני של המחסה.
ישנן שלוש דרגות של מחסה. אם המטרה נמצאת מאחורי מספר מקורות מחסה, רק המחסה בעל דרגת ההגנה הגבוהה ביותר נחשב; הדרגות אינן מתווספות זו לזו. לדוגמה, אם המטרה נמצאת מאחורי יצור שמעניק לה חצי מחסה ומאחורי גזע עץ שמעניק לה שלושה רבעי מחסה, המטרה נהנית משלושה רבעי מחסה.
למטרה עם חצי מחסה יש תוסף 2+ לדרג״ש ולזריקות הצלה לזריזות. למטרה יש חצי מחסה אם מכשול מסתיר לפחות מחצית מהגוף שלה. המכשול עשוי להיות קיר נמוך, רהיט גדול, עץ צר או יצור אחר, בין אם יצור זה הוא אויב או ידיד.
למטרה עם שלושה רבעי מחסה יש תוסף 5+ לדרג״ש ולזריקות הצלה לזריזות. למטרה יש שלושה רבעי מחסה אם לפחות שלושה רבעים ממנה מוסתרים על ידי מכשול. המכשול יכול להיות סבכה, חריץ ירי או גזע עץ עבה.
לא ניתן לבחור מטרה עם מחסה מלא להתקפה או לחש, אם כי לחשים יכולים להגיע למטרה שכזו על ידי הכללתה באזור ההשפעה של הלחש. למטרה יש מחסה מלא אם היא מוסתרת לחלוטין על ידי מכשול.