חזיז ברק
לחש תעצומה מדרג 3
זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: עצמי (קו באורך 30 מ׳)
רכיבים: ק, ת, ח (מעט פרווה ומוט ענבר, קריסטל או זכוכית)
משך: מיידי
מכת ברק בצורת קו באורך 30 מ׳ וברוחב ½1 מ׳ מתפרצת ממך לכיוון לבחירתך. כל יצור בקו הברק חייב לבצע זריקת הצלה לזריזות. יצור שנכשל בהצלה סופג 8ק6 נקודות נזק ברק, או חצי נזק אם הצליח.
הברק מצית באזור חפצים דליקים שאינם ברשות יצור.
בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 4 ומעלה, הנזק גדל ב-1ק6 לכל דרג יחידת לחש מעבר ל-3.